Fult, fult, fult!

Varför kan jag inte hitta några snygga pumps till balen. Letar som en galning efter ett par röda moderna pumps men tror ni jag hittar några... NEJ!!!

Överallt så är det pumps som är så överdrivna, antingen är det enorma taggiga nitar på tån eller så är de bara allmänt fula. Alla mina homiesar har hitta jätte snygga skor till balen men inte jag.
Antingen så letar jag på helt fel hemsidor eller så har jag bara noll koll och det jag vill ha är SÅ ute.
Det värsta av allt är när jag hittar ett par skor som är riktigt snygga så finns de inte i min storlek eller är så är de AP-dyra. Jag känner inte direkt för att lägga 2000kr på ett par skor som jag antagligen bara kommer att använda en gång.
Det börjar att bli lite brådska eftersom vår bal är den 13 juni (en månad kvar!).
Nu blev det väldigt mycket klagomål. Hoppas ni andra inte har ett lika stort problem med att hitta skor som jag har.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia Johnson

Jag bor i Stockholm där jag lever mitt liv som studerande. Jag är intresserad av foto, mode och musik. Jag går i nian och söker just nu till gymnasiet. Söder Latin står högst upp på min ansökan. Jag är en sprudlande positiv tjej som är full av energi och redo att bemöta livet med ett glatt leende på läpparna. Jag hoppas att min blogg kan inspirera er båda kvinna som man. Jag vill alla det bästa här i livet och redo att kompromissa. Ha en FRAPPICAL-dag!

RSS 2.0