Nitar

I söndags beställde jag nitar från http://madlady.com och idag kom de på posten! Madlady är ett märke som gör tuffar kläder, skor, väskor you name it, fast pris på deras frakt (29kr) och leverans inom 1-3 dagar. Riktigt bra och jag rekommenderar att ni tar er en titt och beställa något snyggt!
Nu har jag pimpat mina hög jeans shorts från monki. Jag blev väldigt nöjd med de, i sommar då ska jag visa upp de tillsammans med ett par riktigt bruna ben. Till och mamma tycker att shortsen blev snyggt! Plus poäng till mig...
Nu känner jag mig riktigt frappical! På fredag drar jag på mig de tillsammans med svarta strumpbyxor, ett tufft linne och sotning runt ögonen! På tal om fredag! Då får jag och alla andra nior i Sverige reda på vilket gymnasium vi har kommit in på! Håll tummarna åt mig, jag vill komma på södra latin!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia Johnson

Jag bor i Stockholm där jag lever mitt liv som studerande. Jag är intresserad av foto, mode och musik. Jag går i nian och söker just nu till gymnasiet. Söder Latin står högst upp på min ansökan. Jag är en sprudlande positiv tjej som är full av energi och redo att bemöta livet med ett glatt leende på läpparna. Jag hoppas att min blogg kan inspirera er båda kvinna som man. Jag vill alla det bästa här i livet och redo att kompromissa. Ha en FRAPPICAL-dag!

RSS 2.0