Sista dagen!

Idag är sista dagen!! Imorn åker jag och farmor hem till la Suède och hanna kommer att stanna kvar här med sin värd familj i Béziers. Men om en månad så kommer hon hem och vi ska ha en oförglömlig sommar med massor utav skatta, sol och bad. Denna resa har varit jätte rolig. allt från att ligga på beachen i gassande sol till att sitta i bilen och skrika på varandra i bilen för att farmor kör på andra bilar, kör mot enkelriktad trafik eller får motor stop.
Den här dagen har varit en riktig chill dag. Vi åkte till en öde strand utan några turister och solade och jag tog mig ett dopp i havet.
 
 


Kommentarer
Emelie

Åh va orättvist!!

2013-05-10 @ 23:46:03
URL: http://Emeliehamrins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia Johnson

Jag bor i Stockholm där jag lever mitt liv som studerande. Jag är intresserad av foto, mode och musik. Jag går i nian och söker just nu till gymnasiet. Söder Latin står högst upp på min ansökan. Jag är en sprudlande positiv tjej som är full av energi och redo att bemöta livet med ett glatt leende på läpparna. Jag hoppas att min blogg kan inspirera er båda kvinna som man. Jag vill alla det bästa här i livet och redo att kompromissa. Ha en FRAPPICAL-dag!

RSS 2.0